sol & mys!


var ute innan och satt på trappan med solen som sken,läste h&m tidning &
drack en kopp kaffe - mysigt! igår var jag,baby&roberto på maxi, vi handlade
grillkol,starka korvar,hamburgare,potatissallad,munkar m.m. för att vi skulle
grilla och dricka några öl till maten vid solnedgången i älsklings trädgård.
men det sket ju sig eftersom att fabror polis kom, herregud säger jag bara!
sen fick bobby komma och hämta mig och älskling utanför åstorp, sen åkte
vi hem, åt, drack lite, tittade på film & mös. men idag ska jag,baby&robban
till mig, lite senare och då hade vi tänkt att vi ska grilla, plus med min mams
& lillebror med :} - myyys! jag längtar tills dom öppnar badet här i kvidinge,
då ska där badas en maassa. så mysigt att ligga brevid en pool och sola,
plus det är inte så långt ifrån älsklings hus! (h) jag färgade aldrig håret igår,
men jag ska göra det idag. bilder kommer antagligen senare. & jag vet att
jag lovat er dagens outfit bilder, men har verkligen inte orkat! men det blir
väll sen, will seeee! ciao ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0