3 april

idag ska jag hem en runda, hoppas på att mams är hemma då! sen ska jag packa några nödvändigheter som; balsam,underkläder,skor,smycken,mina brun utan sol krämer plus sandras linne. ska snart ringa henne också! ialf, idag är det fett nice väder ju, love it! jag och älskling kom på ideén att vi kunde ju grilla utomhus idag, typ korv haha. skit gott att grilla korv över öppen eld, dom blir så mycket godare också! så vi tänkte att vi kunde ju vara i skogen, men kom p åatt man inte får göra sånt där. så det blir nog någonstans i trädgården, i&me att älskling har en bigg baouta trädgård! ska se sen ifall några vännår vill vara med, annars gör vi det själv ;b! ikväll blir det att bara ta det lugnt, vara hos baby ju. ska inte dricka, isf någon öl till maten endast! plus jag tror jag ska färga håret idag, kanske, om det går. hur säger jag dock inte, det får ni se senare och det får bli en överasskning (om jag nu gör det!) hihih. Oj, glömde nämna att vi kanske ska en runda till Rusta idag och shoppa lite småsaker som; en massvis med ljuus, bränn cd skivor, en foto ram & se om vi inte hittar något annat kul!
PUSS kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0